Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u veel gestelde vragen. Heeft u een andere vraag, neem dan contact op met onze Helpdesk.

 

Ik heb meerdere inloggegevens ontvangen, hoe kan ik deze combineren?
Bij het inlogscherm kunt u meerdere inloggegevens invullen alvorens u inlogt. Als u al bent ingelogd, kunt u gebruik maken van de knop ‘Loginfolder toevoegen’

Ik mis een inlogfolder of ben een folder kwijt geraakt, hoe kan ik deze alsnog krijgen?
Vraag als eerst na op school of daar nog folders zijn. Mocht er op school niets meer zijn, kunt u contact opnemen met onze Helpdesk. Geeft u zoveel mogelijk informatie door zoals de naam van de fotograaf of website waar u zou kunnen inloggen, de schoolnaam en groep, eventuele inloggegevens die u nog wel heeft. Wij gaan dan met behulp van de fotograaf uw gegevens proberen te achterhalen.

Inloggen lukt niet, wat nu?
Controleer goed of u de juiste gegevens invult, mocht u een typefout maken, worden de velden rood omrand. Let op: het wachtwoord gebruikt geen hoofdletters.
Mocht het nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze Helpdesk en geef door welke gegevens u gebruikt en via welke website u volgens de folder moet inloggen. Wij zullen u dan verder helpen.


Hoelang blijven de foto’s online beschikbaar?
De foto’s blijven meerdere jaren na uitreiken van de folders online beschikbaar.

Kan ik vaker inloggen/ bestellen met dezelfde inloggegevens?
U kunt, zolang de foto’s online beschikbaar zijn, zo vaak als u wilt inloggen en bestellen. Ook kunt u de gegevens aan bijvoorbeeld opa’s en oma’s doorgeven, zodat zij zelf kunnen bestellen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd hangt af van de gekozen producten.
Bestelt u alléén foto's, dan worden die binnen 2 werkdagen verzonden. Voor canvasdoeken geldt een levertijd van 4 werkdagen en voor gadgets en print to plate producten 5 werkdagen.
Bestelt u een Crystal Cube dan geldt een levertijd van 3 weken.


Ik heb bericht ontvangen dat mijn order is verzonden, maar heb nog niets ontvangen, hoe kan dit?
Als u de mail heeft ontvangen, betekent dit dat op dat moment de order klaar ligt om te worden opgehaald door de vervoerder, zoals bijvoorbeeld PostNL.
Wij zijn vanaf dan afhankelijk van de vervoerder wanneer het daadwerkelijk wordt afgeleverd. Vaak is dit na 1 of 2 werkdagen. Mocht het al langer dan een week duren, neemt u dan contact op met onze Helpdesk.

Wat bedragen de orderkosten?
De orderkosten bevatten o.a. de portokosten, de verpakkingsmaterialen, servicekosten etc. De orderkosten worden alleen berekend over het zwaarste/grootste product.
De orderkosten betaalt u per geplaatste order, door het inloggen met alle gegevens tegelijkertijd voorkomt u dubbele orderkosten.


Ik heb mijn foto’s ontvangen, maar het formaat wijkt af van mijn bestelling, hoe kan dit?
De geleverde formaten van de fotoafdrukken kunnen afwijken van de genoemde maten. De genoemde maten zijn de maten zoals ‘in de volksmond’ worden omschreven. De werkelijke maten hangen af van het fotopapier zoals deze worden geproduceerd door de fabrikanten.
Hieronder volgen enkele formaten zoals deze daadwerkelijk zijn:
-  9x13 cm is in werkelijkheid   8,7x12,6 cm
-10x15 cm is in werkelijkheid 10,2x15,3 cm
-13x18 cm is in werkelijkheid 12,6x17,8 cm
-13x19 cm is in werkelijkheid 12,6x19,1 cm
-20x30 cm is in werkelijkheid 20,3x30,5 cm


Ik wil graag meerdere foto’s in 1 voordeelset, hoe doe ik dat?
Het is niet mogelijk meerdere verschillende opnamen in een voordeelset te combineren. Wel kunt u losse fotoafdrukken en/of combivellen (bij)bestellen.

Ik wil nog iets toevoegen of wijzigen aan mijn order, hoe doe ik dat?
Na het afronden van de order is het niet meer mogelijk nog iets te wijzigen of toe te voegen aan de order.
Wij werken met een geautomatiseerd systeem, de orders gaan direct in productie na ontvangst van de betaling.

Inloggen met uw verkregen inlogfolders

Inloggen met een inlogfolder welke u heeft ontvangen

U heeft een of meerdere loginfolders ontvangen? Log in met de gegevens op uw ontvangen inlogfolder om uw foto's te kunnen zien.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
×

Wachtwoord vergeten

Nieuw wachtwoord aanvragen

×

Upload uw eigen fotografie

Deze afbeeldingen zijn vervolgens te combineren en te bestellen met de eindproducten op onze website. Om de kwaliteit van het eindproduct te garanderen dient u hoge resolutie afbeeldingen te uploaden. Dit is het formaat foto wat direct uit uw fototoestel komt.

Foto's welke u van internet haalt hebben in veel gevallen een lage resolutie waardoor deze onscherp worden bij het afdrukken op fotopapier of het verwerken in een eindproduct. Tijdens het uploaden controleert het systeem of uw foto aan de eisen voldoet. Vanuit de ge-uploade fotografie kunt u verder met de bestelling van uw product.

Selecteer een
foto vanaf uw computer

Selecteer een foto via onderstaande button vanaf uw PC. U kunt de foto daarna uploaden door op de button “versturen” te klikken.

Selecteer een afbeelding

Uw afbeelding is helaas niet geschikt voor ons systeem, de afbeelding moet voldoen aan de onderstaande eisen. Probeer het met een nieuwe afbeelding opnieuw.

  • Het formaat van de afbeelding moet JPG/PNG zijn
  • De resolutie moet minimaal 1024x768 (ongeveer 1 megapixel of groter) zijn
×